Landstede Groep

ONZE SCHOOL

Sociaal veiligheidsbeleid

Een school is veilig als de sociale, psychische en fysieke veiligheid van leerlingen niet wordt aangetast door iets wat een ander doet. Dat betekent dat er een veilige en positieve sfeer is op school. Het betekent ook dat de school optreedt tegen pesten, uitschelden, discriminatie, geweld en andere vormen van ongepast gedrag, en deze zoveel mogelijk voorkomt.

Sociale veiligheid op school is belangrijk om goed te kunnen leren en werken. Je ziet het terug in alles wat iedereen in de school elke dag doet en denkt. Hoe wij de sociale veiligheid op school organiseren en wat wij doen als er iets gebeurt wat niet mag, staat in ons Sociaal Veiligheidsbeleid.

AANMELDEN

Wil je aankomend schooljaar naar het Agnieten College Zwartsluis?

VRAGEN?

NEEM CONTACT MET ONS OP!

Wat leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de knoppen hieronder kun je ons bellen of mailen, maar je kunt ook via het contactformulier je vragen of opmerkingen kwijt.